Czym jest Klarna?

Jak działa usługa „Zapłać za 30 dni”?

Dzięki formie kredytowania „Kup teraz, i zapłać za 30 dni” możliwe jest opóźnienie płatności za zakup o 30 dni. Aby skorzystać z tej metody należy złożyć w sklepie zamówienia i wybrać w koszyku metodę płatności Klarna. W ciągu 2 dni od potwierdzenia złożenia zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail w której jest instruowany zakresie dalszego procesu. Może dokonać płatności internetowej w dogodnym terminie i bez dodatkowych kosztów wykorzystując kartą kredytową lub debetową w aplikacji Klarna lub logując się na stronę www.klarna.com/pl.

Kto może skorzystać z usługi „Zapłać za 30 dni” od Klarny?

Aby skorzystać z „Zapłać za 30 dni”, musisz mieć ukończone 18 lat. Dostępność tej opcji płatności jest również uzależniona od wartości Twojego zamówienia, historii poprzednich zamówień, dostępności danego przedmiotu i oceny Twojej zdolności kredytowej. Jeśli otrzymasz odmowę, nadal możesz sfinalizować zamówienie, wybierając inną metodę płatności.

Co się stanie, jeśli nie zapłacę za zamówienie?

Płatność należy uregulować w ciągu 30 dni od momentu wysłania zamówienia przez sklep. Klarna będzie Ci przypominać o zbliżającym się terminie płatności - w powiadomieniach push oraz mailowo. W przypadku opóźnienia płatności, przypomnimy Ci o niej wysyłajac SMS lub list. Jeśli nie zapłacisz na czas, stracisz możliwość korzystania z usług Klarny w przyszłości. Klarna rozpocznie też naliczanie ustawowych odsetek za opóźnienie.

Czy informacje klienta dotyczące płatnośći są bezpieczne?

Klarna wszystkie informację o płatnościach przetwarza w bezpieczny sposób. Sklep PupilArt.pl nie otrzymuje żadnych danych karty i nie przechowuje ich. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardami protokołów bezpieczeństwa.

Jak sprawdzić czy płatność została prawidłowo przyjęta?

Przy płatności kartą zaraz po złożeniu zamówienia drogą mailowa zostanie to potwierdzone.. Przy płatności „Zapłać za 30 dni”, Klarna wysyła płatności na adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. W przypadku gdyby takie potwierdzenie nie dotarło zawsze można zweryfikować status swojego zamówienia i płatności poprzez zalogowanie się do aplikacji Klarna lub www.klarna.com/pl.

 

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami :)